انتقال حسن کمال رمضان به انفرادی های اطلاعات سپاه؛ یوسف کاکه ممی همچنان در اداره اطلاعات ارومیه

حسن کمال رمضان، زندانی سیاسی سوری الاصل زندان ارومیه، به انفرادی های اطلاعات سپاه منتقل شد و یوسف کاکه ممی نیز همچنان در اداره اطلاعات ارومیه در انفرادی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حسن کمال رمضان ساعت سه بعد از ظهر دیروز سوم تیرماه به اداره اطلاعات سپاه منتقل شد و یوسف کاکه ممی دیگر زندانی سیاسی زندان ارومیه نیز از ده روز پیش در انفرادی های اداره اطلاعات ارومیه به سر می برد.

یوسف کاکه ممی، طی احضاریه ای در تاریخ دوم تیر ماه به اتهام تبلیغ علیه نظام و ارتباط با رسانه های بیگانه به شعبه شش بازپرسی دادسرای ارومیه احضار شد، این احضاریه در حالی روز سه شنبه دوم تیر به زندان ارومیه ابلاغ شده است که این زندانی از ۲۵ خرداد ماه به انفرادی های اداره اطلاعات ارومیه منتقل شده است و تا کنون خبری از وی در دست نیست و تماسی نیز با خانواده و اطرافیان نداشته است.

با احضار یوسف کاکه ممی در زندان با اتهامات جدید، به نظر می رسد که مسئولین زندان و اداره اطلاعات ارومیه قصد پرونده سازی و ایجاد فشارهای مضاعف روی این زندانی سیاسی دارند، یوسف کاکه ممی، شهروند مهابادی است که در سال ۱۳۸۶، بازداشت و به اتهام ارتباط و همکاری با پژاک، به ۹ سال زندان محکوم شد، وی تا قبل از انتقال در بند ۱۲ زندان ارومیه مشغول گذراندن حبس بود.

حسن کمال رمضان، زندانی سوری الاصل زندان ارومیه است که در شهریور ماه سال ۱۳۹۳ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق همکاری با پژاک، از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شده و همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد، قرار است جلسه محاکمه وی در سیزدهم تیر ماه برگزار شود.

13 thoughts on “انتقال حسن کمال رمضان به انفرادی های اطلاعات سپاه؛ یوسف کاکه ممی همچنان در اداره اطلاعات ارومیه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.