حقیقت را پوشیده نگه نداریم

نگارش: آ. افتخاری

من و همکارانم از مدتها پیش روی علل ایجاد سقط جنین های مکرر بسیرای از زوجهای نازا تحقیق می کنیم که در طول این تحقیقات متوجه شدیم بسیاری از زوجین بدون هیچ علت شناخته شده ی پزشکی به این سندرم مبتلا هستند.

1493


این موضوع باعث شد تا برای یافتن علت آن تحقیقاتمان را در این زمینه بیشتر کنیم و عوامل محیطی هم که در مراجع علمی مطرح شده اند، را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از این عوامل امواج رادیویی است و از آنجایی که بحث تاثیر پارازیت های ماهواره ای بر روی سلامت افراد یکی از بحث های مطرح شده در جامعه پزشکی ایران بود، به این موضوع علاقمند شدیم.

برای مقابله با امواج ماهواره ای و ایجاد پارازیت باید امواجی مشابه اما با قدرت بیشتر که به آن آپلینک گفته می ‌شود از یک فرستنده بسوی ماهواره فرستاده ‌شود. از آنجا که ماهواره تفاوت این امواج را در نمی ‌یابد، تصمیم به برگزیدن موج قوی‌ تر می‌گیرد و بدین گونه برنامه کانال های تلویزیونی ماهواره ی مذکور دچار اختلال می ‌شود. برای تحقق این هدف، امواج پارازیتی باید در محدوده فرکانس ماکرویوو (بین ۳۰۰ مگاهرتز تا ۳۰۰ گیگاهرتز) باشند. این امواج پس از نفوذ به بدن انسان گرما تولید می کنند، مانند آنچه در اجاق های مایکروویو رخ می دهد و باعث بالا رفتن درجه حرارت بدن می شود که در بسیاری از مراجع علمی این مکانیسم به عنوان مکانیسم بیماری زایی این امواج مطرح شده است. بیماری هایی که این امواج ممکن است برای انسان ایجاد کنند عبارتند از سرطان، سقط جنین، نازایی، سر درد، آریتمی قلب، تهوع و استفراغ. همچنین می تواند بر روی سیستم مغز و اعصاب و تعادل، غدد داخلی، سیستم شنوایی و پرده گوش و سیستم ایمنی بدن اثر بگذارد. اثرات متفاوت این امواج بر روی افراد مختلف ناشی از تفاوت ژنتیکی، میزان مسافت تا منبع ارسال امواج، مدت زمان در معرض این امواج بودن و شدت انرژی امواج ساطع شده می باشد.

با مراجعه به تحقیقات استادان ۴ مرکز اصلی ژنتیک ایران که اطلاعات بیماران در سالهای اخیر را جمع آوری کرده بودند، متوجه شدیم که محل سکونت این بیماران بیشتر در مناطقی است که دستگاه های ارسال این امواج وجود دارد از جمله لویزان، شهرک غرب، مرکز شهر، جام جم و تهران پارس. از میان شهرهای دیگر بیشترین مراجعه کننده به علت سقط مکرر را شهر شیراز به خود اختصاص داده بود. با پیشرفت تحقیقات متوجه افزایش میزان تولد نوزادان ناهنجار و همین طور سیر صعودی شیوع سرطان کودکان به خصوص سرطان خون در این سال ها مخصوصا در این مناطق شدیم.

57399569

باید گفت: ارسال پارازیت های ماهواره ای یک جنایت بر علیه بشریت است که از سوی سپاه پاسداران برای جلوگیری از آگاهی مردم ایران از اخبار بدون سانسور و بی طرف ارسال می گردد. ننگ به این حکومتی که بقای خود را به سلامتی مردم کشورش ترجیح می دهد. حکومتی که حق کوچکترین اعتراضی را به مردم کشورش نمی دهد و آن را در نطفه خفه می کند. این اقدام از سوی سپاه موجب صدمات جبران ناپذیر به سلامتی مردم در زمان حال و آینده می شود و اگر این رویه ارسال پارازیت ها ادامه یابد شاهد سونامی بزرگ سرطان، سقط جنین و نازایی در سال های آینده خواهیم بود. از این رو اقدام برای ممانعت از ارسال پارازیت یک امر حیاتی است که باید با اعتراضات گسترده شهروندان به حقیقت بپیوند.

One thought on “حقیقت را پوشیده نگه نداریم

  • 05/01/2021 در t 16:15
    Permalink

    Taxi moto line
    128 Rue la Boétie
    75008 Paris
    +33 6 51 612 712  

    Taxi moto paris

    Thanks very interesting blog!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.