گروهی از ایرانیان مقیم بریتانیا، با تجمع مقابل سفارت جمهوری اسلامی، خواستار آزادی زندانیان سیاسی در ایران شدند

در پی تداوم نقض حقوق بشر در ایران و سرکوب معترضان و آزادیخواهان و فعالان مدنی توسط  رژیم جمهوری اسلامی، گروهی از ایرانیان مقیم بریتانیا، با تجمع مقابل سفارت ایران در لندن، همچنین مراکز شهرهای کلن آلمان و وین اتریش، مراتب اعتراض خود را اعلام داشته و خواستار محکومیت بین المللی جمهوری اسلامی شدند.

 

به گزارش خبرنگار دیده بان حقوق بشر ایران، روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه ۹۷ – چهارم نوامبر ۲۰۱۸، گروهی از فعالان و شهروندان ایرانی مقیم بریتانیا، به دعوت تشکل “صدای موج آزادی”، مقابل دفتر نمایندگی ایران در مرکز لندن تجمع کرده و خواستار آزادی زندانیان سیاسی و محبوسانِ عقیدتی در ایران شدند.

2

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین زندانی سیاسی آزاد باید گردد /اعدام باید متوقف شود و  تصاویر کشته شدگان و زندانیان سیاسی / توجه افکار عمومی و شهروندان غربی را به وضعیت حقوق بشر در ایران معطوف داشتند.

IMG_20181104_230413_021

IMG-20181104-WA0069

IMG-20181104-WA0114

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی، با شعار مرگ بر خامنه ای /مرگ بر دیکتاتور/توپ تانک فشفشه٬آخوند باید گم بشه/تا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود/شرم بر پوتین /زندانی سیاسی آزاد باید گردد/جمهوری اسلامی نابود باید گردد/مرگ بر جمهوری اسلامی  و

Iranian supreme leader shame on you/shame on you

Iranian Government shame on you/ shame on you

Dictator in Iran /must go must go

Potin shame on you/shame on you

Yes Iran-N0 molahs/they are terrorist /they must go

No to Islamic republic in Iran

Political prisoners in Iran must be free
خواستار آزادی بدون قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی، برچیده شدن بساطِ رژیمِ مبتنی بر استبداد  فساد و دیکتاتوری، استقرار و برقراری آزادی و دموکراسی در ایرانِ بدون جمهوری اسلامی شدند.

 

همزمان تجمعاتی مشابه در کلن آلمان و وین اترش برگزار شد و شرکت کنندگان خواستار توقف مماشات و همکاری بین المللی به ویژه اتحادیه اروپا با رژیم ایران شدند.

 

2,378 thoughts on “گروهی از ایرانیان مقیم بریتانیا، با تجمع مقابل سفارت جمهوری اسلامی، خواستار آزادی زندانیان سیاسی در ایران شدند

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.