تباه سازی سلامتی مردم با ارسال پارازیت های ماهواره ای از سوی نهادهای نظامی

نگارش:  میترا ق. نیلوفر ب

 

با این مقاله قصد پرده برداری از یک حقیقت بزرگ و فاجعه انسانی دارم. من و همکارانم چندی بود که روی علل ایجاد سقط جنین مکرر تحقیق کردیم و در طول این تحقیقات متوجه شدیم بسیاری از این زوجین بدون هیچ علت شناخته شده ای پزشکی، به این سندرم مبتلا هستند. این موضوع باعث شد تا برای یافتن علت آن تحقیقاتمان را در این زمینه بیشتر کنیم و عوامل محیطی هم که در مراجع علمی مطرح شده اند، را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از این عوامل امواج فوق رادیویی و پارازیت های کورکنندۀ برنامه های ماهواره ای است و از آنجایی که بحث تاثیر پارازیت های ماهواره ای بر روی سلامت افراد یکی از بحث های مطرح شده در جامعه پزشکی ایران بود، به این موضوع علاقمند شدیم.

 

cropped-dna-719px

 

برای مقابله با امواج ماهواره ای و ایجاد پارازیت، باید امواجی مشابه اما با قدرت بیشتر که به آن آپلینک گفته می ‌شود از یک فرستنده بسوی ماهواره فرستاده ‌شود. از آنجا که ماهواره تفاوت این امواج را در نمی ‌یابد، تصمیم به برگزیدن موج قوی‌ تر می‌گیرد و بدین گونه برنامه کانال های تلویزیونی ماهواره ی مذکور دچار اختلال می ‌شود. برای تحقق این هدف، امواج پارازیتی باید در محدوده فرکانس ماکرویوو (بین ۳۰۰ مگاهرتز تا ۳۰۰ گیگاهرتز) باشند. این امواج پس از نفوذ به بدن انسان گرما تولید می کنند، مانند آنچه در اجاق های مایکروویو رخ می دهد و باعث بالا رفتن درجه حرارت بدن می شود که در بسیاری از مراجع علمی این مکانیسم به عنوان مکانیسم بیماری زایی این امواج مطرح شده است. بیماری هایی که این امواج ممکن است برای انسان ایجاد کنند عبارتند از سرطان، سقط جنین، نازایی، سر درد، آریتمی قلب، تهوع و استفراغ. همچنین می تواند بر روی سیستم مغز و اعصاب و تعادل، غدد داخلی، سیستم شنوایی و پرده گوش و سیستم ایمنی بدن اثر بگذارد. اثرات متفاوت این امواج بر روی افراد مختلف ناشی از تفاوت ژنتیکی، میزان مسافت تا منبع ارسال امواج، مدت زمان در معرض این امواج بودن و شدت انرژی امواج ساطع شده می باشد.

5804176968_medium

 

بدین ترتیب در ۴ مرکز اصلی ژنتیک ایران شروع به جمع آوری اطلاعات بیماران طی چند سال اخیر کردیم و متوجه افزایش چشمگیر تعداد این بیماران شدیم و با بررسی بیشتر اطلاعات متوجه شدیم محل سکونت این بیماران بیشتر در مناطقی است که دستگاه های ارسال این امواج وجود دارد از جمله لویزان، شهرک غرب، مرکز شهر، جام جم و تهران پارس. از میان شهرهای دیگر بیشترین مراجعه کننده به علت سقط مکرر را شهر شیراز به خود اختصاص داده بود. با پیشرفت تحقیقاتمان متوجه افزایش میزان تولد نوزادان ناهنجار و همین طور سیر صعودی شیوع سرطان کودکان به خصوص سرطان خون در این سال ها مخصوصا در این مناطق شدیم.

57399569

در نهایت، تصمیم به ارائه این یافته ها در هفتمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شد، گرفتیم. اما متاسفانه خلاصه این مقاله رد شد و من تصمیم گرفتم با ارایه مقاله ای با عنوان علل سقط مکرر اجازه سخنرانی را در این کنگره بگیرم و در سخنرانی خود به این موضوع هم اشاره کردم. بعد از سخنرانی به دفتر بسیج دانشگاه فراخوانده و با برخورد بد مسئول آنجا روبرو شدم. با این برخورد من و دوستانم به این نتیجه رسیدیم که نباید انتظار هیچ کمکی از جانب مسئولین را داشته باشیم و تنها راه مقابله با این اقدام غیر انسانی آگاه کردن مردم و اعتراضات گسترده مردمی است. برای تحقق این هدف سعی کردیم که این مقاله را در روزنامه چاپ کنیم ولی متاسفانه با چاپ آن مخالفت شد از این رو این مقاله را برای وب سایت دیده بان حقوق بشر ارسال کردیم.

 

ارسال پارازیت های ماهواره ای یک جنایت بر علیه بشریت است که از سوی سپاه پاسداران برای جلوگیری از آگاهی مردم ایران از اخبار بدون سانسور و بی طرف ارسال می گردد.

 

شرم به این حکومتی که بقای خود را به سلامتی مردم کشورش ترجیح می دهد. حکومتی که حق کوچکترین اعتراضی را به مردم کشورش نمی دهد و آن را در نطفه خفه می کند. این اقدام از سوی سپاه موجب صدمات جبران ناپذیر به سلامتی مردم در زمان حال و آینده می شود و اگر این رویه ارسال پارازیت ها ادامه یابد شاهد سونامی بزرگ سرطان، سقط جنین و نازایی در سال های آینده خواهیم بود. از این رو اقدام برای ممانعت از ارسال پارازیت یک امر حیاتی است که باید با اعتراضات گسترده شهروندان به حقیقت بپیوند.

 

امیدوارم با چاپ این مقاله و مقالاتی از این دست در دنیای مجازی مردم ایران نسبت به این موضوع آگاهی یابند و برای سلامتی خود و عزیزانشان دست به اعتراضات گسترده بزنند.

 

 

 

12 thoughts on “تباه سازی سلامتی مردم با ارسال پارازیت های ماهواره ای از سوی نهادهای نظامی

  • 11/12/2020 در t 10:11
    Permalink

    Hello! I could have sworn I’ve been to this blog before but after browsing through some of the post I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely happy I found it and I’ll be book-marking and checking back frequently!

  • 11/12/2020 در t 10:28
    Permalink

    You made some nice points there. I looked on the internet for the subject matter and found most individuals will agree with your site.

  • 11/12/2020 در t 10:30
    Permalink

    You made some nice points there. I looked on the internet for the subject matter and found most individuals will agree with your site.

  • 16/12/2020 در t 17:22
    Permalink

    скачать тор гидра – огромная платформа для незаконных вещей, где возможно купить все что нужно. Чтобы приобщиться с разнообразием магазина, требуется осуществить авторизацию на Гидра анион.

  • 25/12/2020 در t 18:23
    Permalink

    киньте ссылку на гидру являет собой маркет, что разработан для дилеров теневых изделий и услуг. Схожую услугу сложно приобрести в нормальном интернет-магазине, так как это неправомерно.

  • 05/01/2021 در t 16:28
    Permalink

    Taxi moto line
    128 Rue la Boétie
    75008 Paris
    +33 6 51 612 712  

    Taxi moto paris

    Good post. I learn something totally new and challenging
    on websites I stumbleupon everyday. It’s
    always useful to read articles from other writers and practice something from their web sites.

  • 26/01/2021 در t 07:22
    Permalink

    Hi! If you need to produce case brief for tomorrow, don’t worry and write guys on this website. Believe me, they will make a perfect work.

  • بازپینگ: Google Ads Coupon

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.